Zijn de artikelen ex of inclusief BTW?
De prijzen van de artikelen in deze webwinkel zijn inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. Ook is de prijs exclusief 21% BTW vermeld. U dient rekening te houden met extra kosten voor het verzenden van uw bestelling.
Moet ik voor of na de bestelling betalen?
Als u een bestelling geplaatst heeft krijgt u een bevestiging met daarin een overzicht van de door u bestelde artikelen en het totaalbedrag, inclusief verzendkosten. De betaling dient altijd vooraf plaats te vinden d.m.v. via iDeal. Na ontvangst van de betaling streven we ernaar om uw bestelling binnen 5 dagen naar u te verzenden. Mocht het artikel een langere productie levertijd hebben zal dit per e-mail aan u worden medegedeeld.
Verzendkosten?
De verzendkosten van een pakket bedraagt € 6,95 binnen Nederland. Voor bestellingen naar het buitenland geld een ander tarief. Na het aanbieden van het pakket bij TNT-Post krijgt u een track & trace nummer verstuurd via de mail zodat u uw pakket kunt volgen. De Witte Klaver is niet aansprakelijk voor het zoek raken of stuk gaan van bestellingen over de post.
Kan ik bij u de bestellingen afhalen?
Indien u gekozen heeft voor afhalen van uw bestelling dan is het mogelijk tegen contant betaling, we nemen contact met u op om een afspraak te maken welke dag en tijd het beste uitkomt voor ons beide. (geef via mail uw telefoon nummer door AUB).
Hoe gaat het met retournerings- en annuleringsrecht?
U heeft de mogelijkheid om de bestelling binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling te annuleren, zonder extra kosten, m.u.v. de speciaal voor u bestelde of gemaakte artikelen. Bestellingen van alle overige producten kunnen te allen tijde, binnen 24 uur, worden geannuleerd en heeft de consument vanaf de dag van levering nog 7 dagen bedenktijd waarin hij/zij de goederen zonder opgave van redenen mag retourneren en alleen verzendkosten in rekening zullen worden gebracht, m.u.v. de speciaal voor u bestelde of gemaakte artikelen. Annuleren doet u via info@dewitteklaver.nl Als u de geannuleerde bestelling betaald heeft ontvangt u het aankoopbedrag terug. Indien u de bestelling niet binnen 24 uur heeft geannuleerd of geen bevestiging van de annulering kunt overleggen dan bent u betaling plichtig.
Wat gebeurt als de artikelen verloren gaan of beschadigd zijn?
De Witte Klaver is nooit aansprakelijk voor het verloren gaan of beschadigen van verzonden artikelen. De bestelde artikelen worden met uiterste zorg verpakt. De verzending is in alle gevallen voor risico van de koper. Wij verzekeren u dat aan de verzending van uw bestelling grote zorg is besteedt. De Witte Klaver streeft naar tevreden klanten. Mocht er onverhoopt een klacht zijn dan wordt De Witte Klaver daar graag van op de hoogte gebracht. Er kan dan wellicht met de klant naar een oplossing gezocht worden.
Wat gebeurt met mijn persoonsgegevens?
Uw persoonlijke gegevens worden in het klantenbestand van De Witte Klaver opgeslagen om uw bestelling te verwerken en voor interne gebruik. Uw persoons gegevens zullen nooit worden verstrekt of besproken aan/ met derden.
Kan het gebeuren dat de artikelen kleurverschil hebben?
U dient rekening te houden met kleine afwijkingen en kleurverschillen van de afgebeelde producten omdat het om natuurlijke producten gaat en vers gemaakt worden. De kleuren voor de zepen, scrub, badzout en bruisbonbons/ballen worden gemengd.
Hoe kan ik contact met u opnemen?
U kunt op de volgende manieren contact opnemen met De Witte Klaver.
E-mail info@dewitteklaver.nl
Schriftelijk: Meerkoet 8, 9781 ZN Bedum
Telefonisch 06-10494854